Louise

Idag aker Louise hem till Sverige. Hennes ar som au pair ar slut. Min allra batsa van har i USA ar inte langre har. Det kanns konstigt och jag tror inte att jag har fattat det an.
Jag kom nar hon hade varit i USA i exakt 6 manader och hon aker hem nar jag har varit i USA i 6 manader. De sex manader som vi fick tillsammans har varit underbara och jag kommer aldrig att glomma dem. Vi har gjort sa mycket roligt ihop. Allt ifran aventyr i Albany, till aventyr i Boston och New York City.
Jag hade alltid kul ihop med Louise och hon var alltid pa mina aventyr. Jag kommer att sakna detta.

I tisdags kvall hade vi var avskedsmiddag. Vi at pa Cheescake factory och slog pa stort med bade forratt, varmratt och efterratt. Mycket gott! Nar efterratten kom var det dags att oppna presenter. Jag fick utdrag ur var fortsa mejlkontakt, en jattefin planbok (dar pengarna inte viks), och ett halsband med ett fyrklover. Sa att jag ska ha tur nar hon aker hem.
Blev jatteglad!
Av mig fick Louise en quarter med New York pa baksidan (manga quarters har en delstat pa baksidan och Louise har  lange letat efter New York), hon fick ocksa Swedish Fish, ett High school musical 3 block for att bli pamind om mig plus att vi sag den filmen tillsammans har i USA. Louise fick aven en amerikansk flagga, en Hanna Montana film och en ram med ett collage dar jag hade satt in bilder pa henne och mig.
Lyckade presenter!
Trots att vi inte ville att kvallen skulle ta slut sa gjorde den det. Efter manga kramar sa sa vi hej da. Det var en konstig kansla jag hade nar jag kom in pa mitt rum. Ska vi inte hita pa nat i helgen som vi alltid gor? Har vi inga planer?
Det kanns konstigt att hon ska vara hemma i Sverige nasta helg.

Trots att det ar jattetrakigt att Lousie aker hem sa ar jag sa himla glad och tacksam aver de 6 manderna som vi fick. De har varit underbara och kommer att vara ett minne for livet.




Tack Louise for dessa 6 underbara manader!
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se