Lördags shopping

Idag pratade jag med min familj på skype på morgonen.
Efter det gav jag mig ut och shoppade. Det blev en hel del!

Jag köpte bland annat en stor förvaringsbox så nu ska jag bli ännu mer organiserad. Sedan köpte jag papper och stickers till mitt fotoalbum som jag äntligen ska ta tag i nu i helgen. Det finns ju en hel del bilder och det blir ju inte färre för att att jag väntar.
Sedan blev det också lite kläder. Var på jakt efter ett par jeans, och på Forever 21 hittade jag ett par snygga och till ett billigt pris också, 12 dollar. Inte illa! Där inne köpte jag också fem linnen, fråga mig inte varför. Jag hade svårt att bestämma mig för vilka färger jag ville ha.
Jag hann också med att byta en tröja och sedan köpa en likadan, den nya är dock utan några hål.
Sen gick jag till "Apple Store" och tre minuter senare gick jag ut därifrån med en nyinköpt Ipod. Jaa ni, ibland är jag snabb på att shoppa! Så nu har jag alltså köpt min första Ipod. Riktigt nöjd och glad!
Inte dåligt att ha köpt både en ny kamera och en Ipod inom loppet av 2 veckor.

Så nu ska jag sätta mig och se om jag kan förstå mig på min Ipod. I kväll blir det en slapp hemmakväll. Känns riktigt skönt! Jag ska föröska titta vilka bilder jag ska framkalla. Det kommer nog att ta sin lilla tid...





Om exakt två veckor åker jag till Florida! Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se