Vid poolen

I går spenderade jag lite av min dag vid poolen. Så skönt och avkopplande. Precis vad jag behövde. Det var riktigt varmt igår, ungefär 75 F.
När jag kom var det bara en annan person som låg och solade, ingen badade. Det var knäppttyst. Efter ett tag kom det några och badade. Jag ringde och pratade med pappa och sen låg jag och läste. Så skönt! Min äldsta tjej hade lånat hem High school musical böcker till mig när hon var på biblioteket. Det finns 11 stycken i serien, så jag har lite att läsa i sommar. Började läsa den första boken men kände inte att den var såå bra så jag tog med den andra till poolen och jag blev helt fast att den nästan var utläst när jag åkte hem.
Mycket skön tid vid poolen i alla fall. Något jag verkligen kände att jag behövde.

 
 
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se