Klapp på axeln

När jag började jobba idag så var min energi någon helt annanstans. Det tog kraft att bara lyfta armarna. Mådde inget vidare och drömde om att få lägga mig i sängen och inte göra någonting, framför allt inte jobba.
Men sen tog jag tre av barnen och åkte och badade och på något sätt kom energin tillbaka. Och tur var väl det. Vi lekte och busade i vattnet och det var riktigt kul. Kom hem och jag gav alla fyra barnen mat. När jag blev ensam med alla barnen klockan sju hade jag fyra vakna barn och ett hus som liknade ett kaos. En och en halv timme senare när mina värdföräldrar kom hem hade jag fyra barn som sov och ett rent och fint hus. Kände mig duktig och stolt och gav mig själv en klapp på axeln.

Missade "One Tree Hill" och "Gossip Girl" ikväll men jag spelade in dem så jag vet precis vad jag ska göra imorgon när jag kommer hem från skolan. Ser redan fram emot det! Plus att jag har "Grey´s Anatomy" och "Private Practice" inspelat från förra veckan.

Nej, nu måste jag i säng innan det är dags att gå upp för skola.

God natt!

Kommentarer
Postat av: carolina

åh vad mysigt att åka iväg och bada :) jag antar att du trivs? :)

2009-10-20 @ 13:54:52
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se