Sängen nästa

Nu har jag slutat jobbat och det gick bra. Ska slappa lite och sen blir det sängen. Längtar! Imorgon blir det simskola med den minsta. På tal om den minsta så sa hon mitt namn väldigt bra idag. Lycka! Åhh, barn kan göra en såå glad!

Hoppas ni hade en bra tisdag och att ni får en bra onsdag!
God natt!

Svar till Anonym om "College" - Man måste plugga 6 credits som au pair. Den kursen jag tar nu ger mig 3 credits. Men det jag menar med att jag rekommenderar att läsa på ett Amerikanskt college är för det finns andra alternativ så man får sina credits. Man kan bland annat åka på helg kurser med bara au pairer osv och på så sätt få credits.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se