Svenskt på Cheesecake Factory

Åkte iväg och åt lunch med fyra svenska au pairer på Cheesecake factory idag. Jättetrevligt!
Till förrät delade jag på Avocado eggrolls. Så gott! Och sen tog jag en mini mozarella pizza med tomatsås och basilika. Gott!
Oavsett hur mätt man är så måste man bara ta en cheesecake. Jag tog en choklad cheesecake som är underbart god! Vi var hur mätta som helst efteråt. Men åh så gott det var och riktigt trevligt!


Desiré, jag, Johanna, Tereze och Josefin!













När jag kom hem var min värdfamilj precis påväg ut genom dörren för att åka till min värdmammas syster och äta och fira min värdmorfar som fyller år. Jag fick följa med men tackade nej. Det är alltid trevligt men att få njuta av ett tomt hus som annars har fyra barn är inte helt fel det heller. Hade dåligt samvete men min värdmamma sa att det skulle jag inte ha. Kände att om jag ska ha energi för att jobba hela veckan och hela helgen så är detta mycket bättre.

Så nu sitter jag med tända ljus vid datorn, lyssnar på Pernilla Wahlgrens "Jag vill om du vågar" och ska fixa med bloggen. Njuta!! Är jättemätt men blev ändå sugen på popcorn. Så det ska jag nog poppa om någon timme. Känslan av att vara nyttig som jag kände efter passet på gymmet imorse är som borta...

God kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se