Frisk nu tack!

Ingen skillnad sen senast jag skrev. Har legat i sängen med feber och en dunkande hvuudvärk. Den vill verkligen inte släppa.

Nu har jag proppat i mig alla mediciner jag fick och så HOPPAS jag att jag mår bättre imorgon.

För det första så är jag efter 5 veckor trött på att vara sjuk. För det andra så gör den här huvunvärken så fruktansvärt ont och halsen gör att det enda jag ätit idag är glass. Febern vill heller inte släppa.
Men för det tredje så vill jag verkligen vara frisk till helgen. Visserligen ska jag jobba men jag ska vara ensam med den minsta hela helgen. Visst att jag ska jobba, men det är ju inte alls jobbigt. Jag hade sett fram emot en skön helg med en massa bus och mys. Visst att det är job men vi skulle ha så kul ihop. På lördag kvällen skulle vi ha filmkväll ihop med popcorn för det älskar hon.
Sen när hon lagt sig skulle jag njuta framför en till film. Sen på söndagen skulle vi ha mysigt och kul ihop igen.
Om jag inte är frisk kommer min värdmamma inte att lämna henne med henne. Men framför allt vill jag må bra och ha kul när jag ska vara barnvakt. Jag vill inte ha huvudvärk eller feber. Jag vill må bra så jag kan ha en mysig helg med min älskade lilla tjej.

Nu ska jag lägga mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se