Trötta barn = trött au pair

Idag har det varit en lååång dag.

På morgonen efter att ha skjutsat killen till skolan tog jag den minsta till doktorn. Hon var så duktig när han tittade på henne. Hon hade öroninflammtion. Stackarn!
Efter att ha åkt och handlat mat åkte vi hem. Åt lunch innan jag åkte och hämtade killen från skolan.
Kom hem och det var Girl Scouts. Vi gjorde s´mores. Till och med jag fick göra en. Gott!

Eftermiddagen och kvällen var galen. Trötta och galna barn, inte bara ett barn utan FYRA.
Vi lyckades ändå äta en god middag hela familjen vilket var trevligt! Men sen blev det diskning och städning och läggning av trötta barn.

Jag och min värdmamma var så slut att våra hjärnor inte riktigt fungerade. Jag hade också en fruktansvärd huvudvärk men det var läskigt hur lite hjärnan fungerade. Jag var medveten men ändå inte om vad som hände. Om barnen bara visste hur mycket glädje de ger oss men också hur de kan göra oss helt slut.
Min huvudvärk sitter i men min värdmamma kom med den glada nyheten att jag får sovmorgon imorgon. Och det gjorde mig så glad. Den ska jag verkligen njuta av!


Ibland vaknar man upp och ser ut såhär på morgonen.













Nu blir det sängen och ny energi tills imorgon!
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se