Jag hinner inte med men nu är det vår!!

Ja, så var det dålig uppdatering igen. Jag hinner inte med. Jobbar mycket och sen är det sängen för att orka nästa dag. Att inte hinna gå in på datan och inte hinna uppdatera bloggen är ett tydligt tecken på att jag är stressad.
Jag har massa saker att skriva om och bilder att visa er. Men tiden räcker inte.
Jag skulle kunna sitta upp till långt in på natten, men då skulle jag inte orka dagen efter.
Jag är redan trött och barnen är sjuka och jag känner att jag har en släng av det också. Måste vara ett stort tecken på trötthet när jag nästan börjar gråta när min värdmamma nämner att magsjuka går runt på barnens skola. Jag klarar inte mer sjukdom. Då bryter jag ihop! För det första klarar jag inte att ha barnen hemma mera, och för det andra kan vi inte vara sjuka när vi snart ska på semester.

Men idag är det VÅR! Våren börjar officiellt på lördag! Men idag är det vår! Termometern visar 62 F (17 C), solen skiner och mitt humör höjdes enormt!
Jag njöt av solen och tog till vara på den. Tog en lång promenad med den minsta på förmiddagen och på eftermiddagen åkte jag till en park med de två minsta. Så härligt!
Hoppas verkligen att detta väder håller i sig. Underbart!

Nej, nu ska jag fixa lite och sen är det sängen.
God natt!

Ps. Det var någon som undrade om vi ställer fram klockorna här i USA. Ja, det gör vi och vi gjorde det i Söndags. Så nu är vi bara 5 timmar efter er i ett par veckor innan ni ställer fram klockorna. Så härligt när jag åkte på au pair mötet igår och det fortfarande var ljust!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se