Läxor

Helgen har varit jättebra än så länge. Min rumskamrat är dansk och från Albany och tevlig så det är riktigt bra!

Nu sitter jag här och gör mina läxor. Målet är att vara nästan klar när jag kommer hem.

Usch, vad nervös jag var för att gå in på internet. Ville INTE se vem som vunnit Melodifestivalen. Nu är det ju klart så ni vet ju vem som vann. Jag ska se reprisen imorgon.
Förra året när man tryckte på att få se finalen så hade de en bild på Malena så jag var ju nästan säker på att det var hon som hade vunnit. Så jag får försöka hålla för men vet inte hur jag ska göra. Kanske ber min värdmamma, eller så försöker jag hålla för.

Har inte läst mina kommentarer eller varit inne på facebook. Det vågar jag inte!

Nu ska jag plugga innan det är dags för middag!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hejsan, jag hoppas att jag inte verkar dum med min fråga, men jag undrar hur mycket barnerfarenhet du hade innan du åkte och vad du gjort för att få den barnerfarenheten? :)

2010-03-14 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se