Ny vecka, ett steg närmare våren

Hej ny vecka!

Såg nästan hela Oscarsgalan igår. Men till slut kunde inte mina ögon hålla sig öppna längre.

Idag känner man verkligen att våren är påväg. Hoppas innerligt att det är såhär fint väder när mina föräldrar kommer.

Nu har jag lite rast innan det är dags att börja jobba igen. Har hunnit handla på morgonen. Igår åkte jag runt till fem olika affärer för att leta efter någon typ av "alkoholfri champagne" för att på skoj ha det till Oscarsgalan. Men jag hittade ingen och gav till slut upp och nöjde mig med läsk.
Idag när jag var och handlade mat i en av affärerna jag letade i efter det så ser jag det när jag plockar juice till barnen. Där på en hylla brevid står de så fint uppradade i olika smaker och de såg precis ut som jag hade önskat. Det var inte dyrt heller. Det var bara en dag för sent. Så himla irriterande.
Men nu vet jag vart det finns, så nu måste jag hitta ett nytt tillfälle att fira med "champagne". Melodifestivalen på lördag kanske?!

Nu ska jag titta på bilder från Oscarsgalan. Såg att jag av misstag publicerade ett utkast på klänningarna från igår. Ett nytt kommer.

Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se