Söndag i parken

Igår jobbade jag och då tog jag alla barnen till lekparken. När vi kom dit delades det ut ballonger vilket gjorde barnen glada. Det lektes i lekparken, tittades på änder och fiskar. Sen hade vi snack, promenerade och sa hej till kossorna och sen lekte vi i en labyrint och avslutade med ännu mer lek i lekparken. Sen åkte fyra trötta barn och en trött au pair hemåt. Men så kul och skönt det var att spendera eftermiddagen utomhus.









På kvällen pratade jag med min värdmamma, åt middag och sen tittade vi all scrapbboking som jag har gjort.

Nu är det måndag och dags att jobba igen!
Hoppas ni har en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: Fia

Skullle vara jätte kul att se lite av ditt scrapbooking! :D om det inte är för privat vill säga :)

ha de så bra! Jätte fin blogg! Kramar! :)

2010-03-23 @ 12:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se