Tisdag, gym och kärlek

Idag jobbade jag morgonen. Skjutsade barnen till skolan och sen åkte jag till gymmet. Var väldigt effketiv och jobbade både på löpband och maskiner under den timmen som jag var där. Nu känns det verkligen i kroppen.
Sen åkte jag och hämtade den minsta från skolan. Åh, jag älskar att hämta henne. Hon springer fram till en när man kommer och när jag tar upp henne i min famn får man en massa pussar och kramar. Och så tittar hon på mig och säger "I love you". Åhh så söt, älskade lilla tjej.

Nu är det snart dags att börja jobba. Får se vad eftermiddagen och kvällen bjuder på.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag ska göra det ju mer som blir klart :-) !! Lovar, och tack! Lycktan är köpt på en inredningsaffär på Ekerö där Jonas föräldrar bor... tyvärr om man ska säga så:) Men hur gulligt lät inte skolhämtningen då?? Så söt! Kram

2010-03-02 @ 19:52:09
URL: http://ellene.blogg.se/
Postat av: Caroline

Gud vad härligt det låter!

När jag hämtar den treåring jag tar hand om börjar han storgråta! Varje gång!

2010-03-02 @ 21:01:03
Postat av: Elin

Vilken fin blogg! :-) Du verkar ha ett jätte bra liv "over there" som man brukar säga :-) Tänkte fråga en sak, hur kände du med engelskan när du åkte till USA? Kunde du prata flytande redan när du kom? Funderar själv på att åka som aur pair. Det enda jag är lite rädd för är att jag inte riktigt ska kunna kommunicera på engelska helt.



Ha det bra!

2010-03-02 @ 23:35:59
URL: http://eliinnl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se