Välkommen Mars

Så var det helt plötsligt mars. Vart tar tiden vägen?
Känns dock väldigt skönt, ett steg närmare våren.

Kom precis på vad passet jag gick på igår heter på svenska: skivstångspass. Det känns i kroppen idag, i muskler jag inte visste jag hade. Men det känns ändå skönt på sitt vis.

Nu slappar jag efter jobbet innan det är dags att börja jobba igen.

Hoppas ni fått en bra start på veckan och på mars.

PS. Ska fixa lite nu och bland annat kolla upp billiga hotell i Los Angeles. Någon som har varit där som har tips på vart man kan bo?? Tips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va fin blogg! :)

2010-03-02 @ 00:34:54
URL: http://madeleineisme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se