Picnic i parken

Picnicen i parken idag var jättemysig. Vi åt lunch, läste böcker, lekte med dinosaurier och bara hade det bra. I skuggan var det perfekt, i solen var det alldeles för varmt. Det har varit runt 30 grader idag och varmare ska det bli imorgon. Jag känner mig så gammal, men jag blir så trött och seg av värmen. Måste dricka mer!
Som sagt så var picnicen mysig och min minsta tjej hade så kul och berättade glatt för sin mamma när hon kom hem vad vi hade gjort. Så söt!

Det har varit en lång och varm dag, men en mycket bra dag!




















Kommentarer
Postat av: Mamma

Gammal=) När det är 30 grader ska man bara ta det lugnt!!!!! Kroppen vill det=)

Längtar tills det blir varmt här också.......KRAM

2010-05-26 @ 19:47:24
Postat av: josefin

åh, ser uta att vara mysigt! :) udnerbart!

2010-05-27 @ 01:36:45
URL: http://jossepossefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se