Sjuk nu igen

Tog precis en liten nap. Jag mår inget vidare. Har ont i huvudet och halsen. Näsan rinner och jag känner mig febrig. Planen var att åka till ett nöjesfält imorgon men jag vet inte hur det blir nu.

Har i alla fall haft en bra dag. Åkte till lekparken med den minsta och träffade några au pairer med deras barn. Kul!
Sen köpte jag och den minsta glass. Efter två tuggor är hon klar. Så jag äter helt plötsligt två glassar. Bestämmer mig för att välja en och ber min minsta att slänga den andra. En minut efter att hon har slängt den så tappar jag min glass på marken. Så från att ha haft två hade jag nu ingen. Surt!

Ska jobba kväll ikväll. Ska lägga barnen fort och sen ska jag krypa upp i soffan (utan dator) och se på en film. Mys!

Hoppas ni har en bra start på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se