SOMMAR

Okej, jag ska INTE klaga. Men usch så varmt det är. Idag har det varit varmt och kvavt. Ingen luft! Men som sagt, jag ska ju inte klaga på att vi har sommarvärme.
Men det finns ingen luft i huset. Tog som sagt en dusch för att jag var så svettig och nu en timme senare är jag lika svettig igen. Ahh!

Förlåt för dålig uppdatering. Hela helgen har gått i ett och jag har inte satt mig ner vid datan sen i torsdagskväll. Varje dag har jag tänkt "detta ska jag skriva/visa på bloggen". Men när jag kommit upp på mitt rum har jag varit så trött så jag bara gått och lagt mig. Men trots en hektisk helg har den varit riktigt bra!

Ska uppdatera. Först ska bilderna in i datorn och så ska jag svalka av. För detta går inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se