Vilken dag!

Tack för alla boktips. Håller på att läsa om dem för att se vilken bok jag ska börja läsa. Har hittat många som verkar bra!

Idag har dagen absolut inte varit min dag. Vart ska jag börja?!
Jag åkte och hämtade killen och mötte min värdmamma där som också var för att hämta honom. Kom hem med matkassar och mötte min värdmamma i köket som stod och packade upp sina matkassar. Jag skvätte kokande vatten på mig och skar mig nästan med världens vassaste kniv.
Jaa, listan kan göras lång. Detta var inte min dag!

Åkte och badade med 4 åringen och 6 åringen idag och vi hade riktigt kul ihop. De är så söta!

Nu såg jag precis på "One tree hill" och nu visas "Gossip Girl". Mycket bra tv kväll!

Hoppas dagen imorgon blir bättre. Dock vet jag att den kommer bli intensiv.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se