Flight Cancelled

Vaknade upp till en massa sno imorse. Skolorna var installda sa alla barnen var hemma. Hade ett tarfyllt hej da med barnen. Usch, sa jobbigt. Det blev manga kramar. De ar sa sota! Den minsta sa: " I'll see you soon and I'll talk to you on skype". Sa sot!
Min vardmamma och jag borjade sakta att kora till flygplatsen. Hade kollat att flyget skulle ga i tid men i bilen kollade vi en extra gang och sag da att det med rott stod: cancelled!
Visste inte vad vi skulle gora. Det slutade med att vi akte hem och ringde och bokade om min biljett till imorgon.

Sa jag fick en extra dag med barnen. Jag akte pa bio med alla fyra barnen och nar vi kom hem gick vi ut och lekte i snon. Akte pulka och byggde en snogubbe. Riktigt kul!



Dagen blev inte riktigt som jag hade tankt mig men den blev bra anda. Det var jobbigt att ha vaskan packad, saga hej da, vara redo och sen inte komma ivag. Nu blir det att gora allt igen.
Men jag vet att jag kommer att se dem snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se