Tusen bilder

Funderar på att ta tag i scrapbookingen på riktigt. Men vart ska man börja?! Jag ligger lite efter om man säger så, sista sidan jag gjorde är från februari 2009. Så jag har lite att göra.
Börjar nog med att göra resan "Across America", satt precis och valde ut bilder. Det var inte det lättaste, bara helt själv tog jag 4 111 bilder. Sen har jag min systers och de andras bilder. Så det blev massvis med bilder. Nu har jag valt ut 1 124 bilder, de som enligt mig är de bästa bilderna. Men jag förstår såklart att det är alldeles för många. Så nu kommer den svåra uppgiften att göra en till gallring. Ahh! Får se hur det går. Men när jag är klar är det bara en månad av mina två år i USA. Mycket jobb framför med mig med andra ord.

Hoppas ni har en bra helg!

 
Monument Valley, USA   Augusti 2010

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej! kan du inte berätta like om hur vad var att träffa Lousie igen? :) vad ni gjorde osv.

2011-03-31 @ 10:01:44
Postat av: eve

Åh, det är alltid så kul och inspirerande att komma in på din blogg och läsa om allt du upplevde i USA, sluta aldrig att blogga! :)

2011-04-05 @ 22:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se