Tips på presenter till barnen - Kläder och blandat

Sverigetröjor är en rolig sak att ha med sig. Mina barn älskade det! Det är också väldigt kul för en själv att se dem gå runt i dem.






Varför inte köpa en svensk poliströja?! Det fick min fyraåriga kille när mina föräldrar kom.

Tror du att barnen får äta godis så vore det en jättebra idé att köpa med sig något typsikt svenskt godis som tex:






En Tom och Jerry godispåse är väldigt bra för den innehåller olika sorters godis. En liten påse med Ahlgreens bilar, en liten påse med Gott och blandat, en Zoo tablettask, en klubba osv. Kul för barnen!






Svenskt godis är som sagt alltid lyckat och uppskattat.


Kommentarer
Postat av: Zarah

Hej! Hittade din blogg på en au-pair hemsida. Är nämligen intresserad av att jobba som det. Hur gör man och hur är det? :) Har du några tips? Nyfiken!



Mvh

Zarah Lundin

2011-10-09 @ 17:11:19
URL: http://zarahs.se
Postat av: M

Hej! hade du pojkvän innan du åkte? för min dröm har vart att åka iväg, men mitt broblem är att jag är sambo med min kille, och vet inte äns hur jag ska säga till honom att jag vill göra det.. Hade du detta problem???



Kram

2011-10-11 @ 16:11:34
Postat av: Fanny

Hej! Jag vill bara säga att din blogg har hjälpt mig så sjukt mycket inför min aupair resa!! :)



Och till M som kommenterat tidigare: Jag lämnade min sambo för att göra det här!! Jag har inte ångrat mig en sekund.

2012-03-16 @ 12:02:29
URL: http://www.fannypair.bloggsida.se
Postat av: Emmy

Hejsan! täntke bara fråga vart du hittade dom där tröjorna? super bra ju men har inte hittat dom någonstans ännu, så tänkte att det är lika bra att fråga!! :D

Mvh, emmy! :)

2013-06-15 @ 20:17:00
URL: http://emmyaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se