Håll kontakten

När du har tackat ja till din värdfamilj är du snart i USA.
Se till att hålla kontakten med dem. Mejla eller kanske skypa med varandra.
Jag och min värdfamilj skrev mejl till varandra och skickade bilder. Vi skypade även med varandra två gånger. Jag fyllde år innan jag skulle åka så de skickade ett grattiskort till mig. Det gjorde mig jätteglad!

Jag skickade även vykort till barnen där jag bland annat skrev att jag såg fram emot att träffa dem. Vykorten föreställde olika svenska figurer som band annat Pippi och Emil. Skickade även ett vykort över min stad till mina värdföräldrar.

 
 
 


Kommentarer
Postat av: Julia

Jag såg ditt inlägg om Chicago :) Har inget att tillägga den här gången dock, du har fått med allt! Jag hade det helt underbart hos min värdfamilj, SÅ kul att träffa dom igen! Vi mailar mest, men mina värdbarn har även facebook så det blir lite där också vilket är kanon :) Vilka fina kort du har skickat till din familj.

2011-09-11 @ 23:37:30
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se