Favorit i Repris

Åhh, min familj är bäst. Så enkelt är det :) När jag kom hem från au pair mötet/starbucks så ligger det ett grönt paket (jag gillar dessa paket) framför min dörr. Från min familj. Och vad innehåller det om inte svenskt godis.
Åhh glädje på hög nivå!
Hade sparat och snålat lite med det andra godiset för jag trodde inte att jag skulle få något på ett bra tag, men tänk vad fel jag hade.
Åhh, så lycklig jag är!


Det är min älskade syster som har plockat godiset och hon vet precis vad jag älskar!

Tack Tack Tack!!!

Ps. Läs detta inlägg och hjälp mig :)

Kommentarer
Postat av: josefin

jag plockade ihop det med extrem omsorg (A) ÄLSKAR DIG !

2008-09-24 @ 20:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se