3 dagar kvar

Oj oj, nu är det såå nära! Idag blir det att fixa det sista med packningen.

Igår var jag och min familj hos Martina och hennes familj. Martina är en kompis som ska åka samtidigt som mig till USA, vi har hållt ihop under hela processen =) Tyvärr får vi inte åka samma flyg men vi ses på au pair skolan. Det var en mycket trevlig kväll igår. Martina och jag kunde prata av oss, det behövdes kan jag säga. Och våra föräldrar kunde prata om allt med varandra. Känns så skönt att ha Martina med mig! =)

Snart ska Anna komma förbi. Sen har jag sagt hej då till alla. Jobbigt, men ett år kommer att gå så fort. Anna ska ju komma till New York också så henne får jag ju se snart :)

Visst, jag är nervös. Men jag är nog mer nervös än vad jag vet om, jag är omedvetet nervös. Men min mage vet att jag är nervös och nu har den sagt ifrån, igen. Så nu är det bara att äta en massa tabletter och hoppas hoppas att jag inte ligger sjuk om tre dagar. Men det ska nog gå bra. Ska försöka att ta det lugnt och inte stressa upp mig. Men det är svårt!  


Kommentarer
Postat av: Therese Holm

Ja, jag ska försöka få ner allt i en väska. Annars tar jag med mig en mindre också! :-)



Va skönt att du har en kompis med dig! Jag åker helt ensam, men det ska nog gå superbra! Har pratat med jättemånga som åker samtidigt så jag är ju inte helt lonley, sen har ja massa som ja skapat kontakter med i LA så! :-)

Ja, helt sjukt, TRE dagar kvar.. De är ju ingenting..



Sista helgen i Sverige. HJÄLP! :P

2008-08-22 @ 11:44:52
URL: http://thereseeholm.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Ojojoj, detta kommer vara en skön men skitjobbig helg ju. Men ät gott, umgås och håll om dina nära och kära och tänk vilket underbart år du kommer ha i USA. Och hur snabbt det kommer gå. För det gör det.

På måndag är det exakt 6 mån. jag åkte till USA!!



Mail kommer i helgen till dig också.





Ha de så bra!!

Kramar Louise

2008-08-22 @ 13:45:34
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Ambassaden gick bra men gud va kontroller.. :) haha. Man var ju lite nervös men ja klara mig :).

Jag ska till Virgina, 30 minuter från Washington DC.

Vart ska du då? :)

2008-08-22 @ 13:55:18
URL: http://kyling.blogg.se/
Postat av: Anna

Ska bli sjukt kul att komma o hälsa på dig! :D Och martina :)

2008-08-22 @ 15:07:01
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: therese

jaa, men eler hur :)



det ska verkligen bli jätteroligt! =)

ses på arlanda om 2 dagar!!! ;)

hade bra! Puss

2008-08-23 @ 14:20:57
URL: http://thereseeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se