Au pair skolan

Idag kanns allt mycket battre.
Lektionerna ar langa men valdigt intressanta. Tyvarr far vi sitta inomhus och bara titta pa den blaa himlen och det fina vadret!
Maten har ar sa himla god. Stor buffe med massor med mat och efterratter :) Sa jag slipper absolut att ga hungrig.
Efter middagen kom en polis och pratade med oss. Intressant och mycket rolig.

Fick ocksa en present fran vardfamiljen idag. Blev sa glad! Fick lite biljetter till NYC turen, jattekul! Fick aven vattenflaska, papper, godis, keps m.m. Men nastan det basta av allt var att jag fick en I love NY troja :) Sa himla snallt av dem. Man kanner sig sa valkommen! Pa presenten satt det en liten lapp dar det stod: "Mathilda, We can't wait to meet you. Have fun in NYC!!" Sa himla gulligt!

Sa allt kanns valdigt bra!
Tog en svang till Target nu precis, det ar valdigt stort. Har fortfarande inte fattat att jag ska bo har i ett ar, men det kanns sa underbart bra. Ska bli sa kul pa NYC turen pa torsdag och jag langtar tills fredag da jag far traffa min vardfamilj!

Kommentarer
Postat av: Erika E

Shiiit nu är ja sjukt avis Mathilda! Lägg av med dessa inlägg ;) haha .. du har det verkligen toppen! Sluta upp att hänga läpp, ta de som en riktig fighter! De fixar du ;)

Hörs! Kram

2008-08-27 @ 11:58:00
Postat av: Sarah

haha när jag var där var maten vidrig! Jag har faktiskt aldrig hört talas om någon som tyckt om den :P Dom kanske har ändrat nu. Haha! Vad kul att du är här! Vi ses snart!

2008-08-31 @ 07:59:29
URL: http://sarahmagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se