Första dagen

Vaknade väldigt tidigt idag, men låg kvar i sängen en stund, Gick ner och träffade min värdmamma som skulle till gymmet. Blev ensam en stund. Åt frukost och sedan ringde jag hem, pratade med pappa. Kul! Sedan började jag att packa upp lite grann.
Sedan kom alla hem och jag fick träffa värdpappan och den lilla!
Lekte lite med barnen :) Sedan åkte jag och värdmamman ut och övningskörde lite. Det kändes precis som när man var på trafikskola :P Flashback! Har aldrig kört automat förut så det var annorlunda. Men nu har jag gjort det! Ville hela tiden använda den vänstra foten, det kändes konstigt att inte göra det. Åkte och handlade, det var trevligt. Och sen åkte vi hem igen och vi kom hem helt oskadda:)
Åt middag och sedan lekte jag lite med den lilla. Så söt!
På kvällen följde jag med dem till ett par vänner där det var lite folk. Det var trevligt!
Jag trivs verkligen jättebra redan. Jag känner mig välkommen och alla är så snälla.

Nu är jag trött och ska sova. Ny dag imorgon, och då ska jag få träffa Louise!! Ska bli så kul och spännande :) Ser fram emot det!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Martina

Hey Mathie!

Skönt att läsa att du har det bra :) How is Albany?

Känns helt sjukt att vi faktiskt är här nu!

Min familj är jättebra, so far ;) tror jag verkligen kommer att trivas. De är ganska högljudda o skriker en del :P haha. Huset ..vad ska jag säga, inte som hemma precis ;) Barnen är snälla, än så länge. Känns som man kommit dom ganska nära, trots att jag bara har varit här 2 dagar :P Oradell, så rörigt. Fattar inte hur jag ska kunna köra runt OCH HITTA till allting!

Vi måste bestämma en dag vi kan prata på Skype!

Ha det bra! Puss o Kram

2008-08-31 @ 05:09:57
URL: http://martinaaupair.blogspot.com
Postat av: sofia

Det glädjer mig att du trivs så bra min kära vän. Fortsätt skriva, det är kul :)Ta hand om dig och Gud välsigne dig i all din nervositet och glädje! Kram Sofia

2008-08-31 @ 09:17:40
URL: http://klaraochsofiaitanzania.blogg.se/
Postat av: Jelithsa

Hej hej !!!



vad kul att du trivs och att familjen trivs också ..

har det jättebra och du kan väl lägga lite bilder för att se hur det ser ut...

har det bra

krammmarrrr Jelly

2008-08-31 @ 19:37:29
Postat av: Julia

Åh det verkar så roligt! Jag har börjat läsa din blogg nu när Malin åkt hem. Jag ska själv åka i januari hade jag tänkt men vet inte om jag kan vänta så länge. Kommer du ha någon "frågelåda"? kram

2008-08-31 @ 21:56:44
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se