Framme!

Mycket att berätta men först måste jag bara säga var jag är:
JAG ÄR FRAMME!
Jag sitter här i en jättestor säng, i ett jättestort rum och i ett jättestort hus. Jag sitter hemma hos familjen!
Det känns så underbart bra! Familjen är jättetrevlig och barnen är jättegulliga. Huset är hur fint som helst, jag älskar det! Och jag älskar mitt rum, det är så fint! Och sängen, stor och skön med massa kuddar och en jättefin kudde som det står ”Mathilda” på. så fint! oj oj, mycket att ta in men det här känns verkligen jättebra. De är så snälla!
Välkommen ”hem”!! :D

Skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Låter härligt!

Lycka till :-)

2008-08-30 @ 20:17:15
URL: http://kaatzi.blogspot.com
Postat av: Josefin

Jag är så glad för din skull ! Jag älskar dig

2008-08-31 @ 00:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se