Julbrunch på klubben

Idag var det julbrunch på klubben Vi klädde upp oss och åkte dit. Alla var så fina!
Kom till klubben vid tolv. Det var så fint, och omgivningen utomhus var så vacker. Som min värdmamma sa " vi har kommit till winter wonderland." Och ja, det kändes verkligen som det. Så vackert!

Hade det varit julbrunch hemma i Sverige hade jag vetat direkt vad de skulle servera: Julmat. Men här var det en massa annat. Här serverades det alltifrån omelett, bacon, pizza, pommes, våfflor, scrambled eggs, frukt och grönsaker. Och så fanns det ett stort buffebord med efterrätter. Jättegott! Satt och åt och för några minuter satt hela familjen ner samtidigt och åt. Trevligt! Hälsade och pratade även med lite människor vilket var kul!
När de säger i mikrofonen att de har sett Tomten landa på golfbanan och att han snart kommer att vara här så kände jag mig som ett barn igen. Haha! Alla barn blev exalterade och kunde inte sitta still. Tomten kom och delade ut julklappar. Jag höll i den minsta och hon visste nog inte riktigt vad hon skulle säga eller tycka. Sött!

Efter julklappsöppningen tog vi lite kort och sen begav vi oss hemåt.
En mycket rolig och mysig julbrunch!



Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se