Välkommen till min nya blogg!

Hej!

Den 25:e augusti bär det av till USA där jag ska vara au pair i ett år. (Mer info om det i ett senare inlägg)

Den här bloggen är till för nära och kära och alla som är intresserade av att följa vad jag gör på andra sidan atlanten. Den är också till för er som är au pairer, ska bli eller är intresserade av att bli. Då kan ni läsa här om hur ett au pair liv kan se ut. Har ni frågor får ni jättegärna höra av er så ska jag svara så gott jag kan!

Nu börjar äventyret!

Kommentarer
Postat av: Elsa

Hejsan! Jag ska oxå åka som aupair den 25e augusti! Åker du med CC? Det gör jag iaf. Ska va aupair i Washington DC! Kram Elsa

2008-07-30 @ 21:27:09
URL: http://elsein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se