Jag lever !

Det vara bara det jag ville säga med detta inlägg.
Har inte känt mig alltför levade de senaste dagarna men nu känner jag mig mer och mer levande. Skönt!

Igår skulle jag haft playdate med Louise och hennes barn, men både jag och mina barn var sjuka så det blev inget. I stället var jag ensam med alla fyra barnen på morgonen. De skrek, grät och gjorde inte som jag sa. Det slutade med att jag också bara ville skrika. Så trött var jag när min värdmamma kom hem. Åkte iväg och köpte lite julklappar, sen åkte jag hem och åt och vilade.

Snart är det dags för ännu en jobbdag!

Kommentarer
Postat av: Mary

Skönt att höra att du lever Mathie ;)

KRAM

2008-11-12 @ 18:20:16
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Haha prio nummer ett, bloggen!!

Nej, jag mmsade in bilden ifrån sängen, men scchyyy säg inte det till någon annan.



Hörs imorgon fröken Olsson (HAHHAHA tänkte precis på dina gatuväg där hemma!!)

2008-11-13 @ 04:42:57
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se