Lång dag

Idag har det varit en lång dag. Fick jobba extra, så jag jobbade tio timmar. Så nu är jag med rätta trött!
Mina värdföräldrar tyckte synd om mig i slutet :P
Så vad har jag hunnit med idag då?

På morgonen tog jag de två minsta till biblioteket där det var storytime. Efter att ha lyckats få in barnen i rummet så ville de ut efter halva tiden. Så då var vi lite i biblioteket innan vi åkte till lekparken. Var där och lekte en stund innan det började regna så då åkte vi hem och åt. Den lilla somnade i mina armar när vi kom hem. Så söt!
På eftermiddagen tvättade jag, plockade iordning, lekte med barnen, gav mat, gick runt med den lilla på armen, diskade m.m. m.m.
Så när klockan slog åtta var jag riktigt trött. Men nästan en hel vecka har gått och imorgon är det fredag och jag är ledig hela helgen!

Nu ser jag på "Grey's Anatomy".
Sen är det den efterlängtade sängen som väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se