Lekpark och bio

Idag när jag började jobba åkte jag med den minsta och hämtade hennes bror från Preschool. När vi kom hem åt vi och lekte. När de andra kom hem från skolan åkte jag med de tre äldsta till parken. Var så skönt, hade inte ens jacka på mig. Vissa gick till och med i t-shirt. Så skönt var det!
När vi åkte hem i bilen satt alla och sjöng Mamma Mia låtar. Texten "mamma mia, here I go again, my my, How can i resist you" kan alla så de raderna sjöngs om och om igen :) När vi kom hem dansade jag och den äldsta till Mamma Mia och hade sen uppträdande för min värdmamma. Kul!
Sen var det lite bad och efter det middag.

Hade inga planer för kvällen så då gjorde jag något som jag aldrig tror att jag skulle göra hemma i Sverige. Jag gick på bio själv. Kan ni gissa vilken film jag såg? High School Musical 3!
När jag kom till shoppingcentret skulle den börja om tjugo minuter. Perfekt tänkte jag och köpte en biljett. Och jag ångrar det inte. Den var lika bra den här gången, om inte bättre! Förutom att det var några irriterande tonårstjejer som skrek och sprang upp och ner för trappan och dansade.
Men åhh så bra filmen är! Man blir så glad när man ser den! Älskar den helt enkelt! Nu sitter jag och lyssnar på låtarna från skivan. Och häromdagen köpte jag en High School musical tidning :)

Nu när jag kom hem sa min värdmamma att den äldsta är sjuk och har spytt. Så nu är jag rädd att jag ska ha smittats. Är förhoppningsvis bara inbillning men jag känner av min mage nu. Ska snart sova i alla fall så får jag hoppas att jag vaknar upp frisk imorgon.
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se