Pysseldag

Jag vaknade inte med magsjuka idag. Som tur var! Däremot har jag under dagen fått jätteont i halsen så jag har precis tagit en tablett och ska snart krypa i säng.

Har haft en jättebra dag tillsammans med Louise idag. Den började med att vi åkte till "Michaels" för att hitta något pyssel att sysselsätta oss med. Det var svårt och slutade med att vi gick till barnavdelningen och köpte ett varsitt "colour by number". Svängde förbi WalMart och köpte lite frukt, grönsaker och chips till en dip och åkte hem till Louise. Där åt vi dip och satt och ritade. Det var för 8+ men det var verkligen svårt. Och det tog verkligen sin lilla tid, vi blev inte ens klara.
Bestämde oss för att åka och äta, det blev ett diner! Det såg ut precis som ett diner ska göra, det var inte mysigt, personalen var inte alls serviceinriktade men maten var god. Det blev hamburgare!
Efter det åkte vi och köpte glass innan vi åkte hem till Louise igen. Där började vi se filmen "Da Vinci koden", men den var alldeles för svår för våra hjärnor just då. Vi var inte tillräckligt koncentrerade. Så istället bytte vi kanal och tillbringade kvällen med att se på Hanna Montana! Där behövde man inte vara koncentrerad!
Mycket bra dag!

När jag kom hem hade mina värdföräldrar besök så jag hälsade och pratade lite med dem. Kul!
Men nu är det alltså sängen som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se