Arbetsdag

Idag har det varit en lång arbetsdag. Så vad har jag hunnit med på denna dag då?
Jo, jag har matat två barn lunch, gjort ett tågspår, bytt ett x antal blöjor, tvättat och vikt kläder, plockat undan leksaker, stekt köttfärs, gjort lunchlådor till skolan, myst, lekt nere i källaren, fyllt på ett x antal sippycups, läst böcker, målat, badat två barn, träffat mina värdmorföräldrar, tittat på kort och diskat.
Jaa, man hinner med en hel del på en dag som au pair!

Nu är jag med rätta trött och ska sova. Tvättade mina sängkläder idag så att krypa ner i en nytvättad säng (kan man säga så?) är inte helt fel :)

God natt!



Kommentarer
Postat av: Linn

lägg ut lite bilder på huset du bor i :)

2008-10-22 @ 11:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se