Bad och utflykt

Fredagen (igår) började med att jag var ensam hemma med den minsta på morgonen och vi åkte till gymmet och badade. Det var hur kul som helst. Vi skvätte runt i vattnet :) Efter det åkte vi och hämtade pojken från "skolan" och efter det åkte vi hem. Var ledig ett par timmar och då satt jag och pratade med min värdmamma och vi provade ett nytt smörgås recept. Gott!
Sen var det dags att börja jobba igen. Mina vädmorföräldrar kom på besök och de skulle ta med de tre äldsta barnen till ett ställe med djur och frukt osv. De frågade om jag ville följa med så jag och den minsta följde också med.
Vi åkte iväg till ett ställe med djur, pumpor och där man kan plocka äpplen osv. Själva affären var en gammal lada. Jättemysigt och härligt höstväder. Vi gick runt och tittade på djuren. Jag tittade mycket på omgivingen, var helt fascinerad av bergen som var runt omkring. Fick även veta att mina värdmorföräldrar bodde där uppe. Imponerad!
Efter att ha tittat på djuren köpte vi äpplecider och äpplecider munkar och satte oss ute och fikade. Mysigt! Efter det åkte vi och köpte pumpor. Till och med jag fick en egen :)
När vi kom hem hade min värdmamma gjort iordning middag. Det blev kalkon med potatismos och fyllning. Så gott!

Efter det åkte jag och Louise till gymmet. Körde en jättebra kombination av maskinerna så man tränade hela kroppen. Kändes att det behövdes! Pratade även en hel del :)

En mycket mycket bra fredag!! Kunde inte ha blivit en bättre jobbdag! :)



Kommentarer
Postat av: Josefin

guuuud vad härligt !

2008-10-05 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se