Cheesecake Factory

Fredagen började med att jag fick sovmorgon. Sen lekte jag med killen och vi gick på en promenad i det varma vädret! När tjejerna kom hem från skolan gick jag på promenad med dem. Efter det åkte vi och köpte glass. Kul!
Åkte till Cold Stone där man väljer sin egen glass. Jag tog vaniljglass med oreos. Gott!
När vi kom hem bytte jag om och sen åkte jag med den ena tjejen till ett barnkalas. Det hölls på ett ställe med spelautomater, karuseller, hoppborgar osv. Mycket folk och ljud men det var kul och tjejen hade jätteskoj!

När jag slutade jobba åkte jag och Louise till Cheesecake factory för att äta middag.
Fick en trevlig servitris under kvällen :) Han tyckte det var "hot" att vi kom från Sverige och var au pairer.
Åt kyckling och pasta. Det var mycket gott. Bortsett från att jag fick lite plast i min mat. Äckligt!
Var jättemätt efter maten, men vi var ju bara tvungna att köpa cheesecake. Så det blev cheesecake med jordgubbar. Så gott!
Underbar kväll då vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jättetrevligt! Vi hade så roligt, jag tror jag skrattade i princip hela tiden!


      

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som du och Louise har väldigt kul ihop :) Härligt! Du får berätta mer när jag kommer.

2008-10-13 @ 19:43:50
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Aaahh jag hade så himla kul, vi MÅSTE gör om detta.

Och få en het servitör, som egentligen inte alls var het, men som vi båda blir förälskade i.

HAHAHHA



Kram

2008-10-17 @ 03:14:17
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se