Halloweenparty på klubben

Har ju glömt att berätta om Halloweenpartyt på klubben.

I fredags var det dags, såg fram emot det. Barnen klädde ut sig (jag väntar till Halloween på fredag). De förvandlades till en älva, robot och en drake. De var så söta! Packade in alla i bilen och åkte till klubben.
Jag har aldrig varit där så det var kul att bara se hur det såg ut och folket som var där. De hade ett stort rum med musik, dj och bord där man åt. Vi hade ett bord med en stor pumpa på. Så häftigt! I ett annat rum fanns också baren och buffén med en hel del gott :)
Träffade Louise "djävulen" och vi tog "våra" barn och gick som enda vuxna, om man kan kalla oss det, upp på dansgolvet. Vi svängde loss till YMCA, macarena, cha cha cha och Rednex. Det var riktigt roligt!
Efter att ha ätit med familjen gick jag och Louise runt och tittade. Det var väldigt fint med en hel del mysiga rum med brasor.
Efter det dansade vi lite till innan mina barn blev så trötta att det var dags att åka hem. Men en riktigt riktigt rolig kväll!!!

När vi kom hem var den minsta fortfarande vaken. Min värdmamma tog henne, men när hon såg mig ville hon till mig. Åhh, vilken glädje jag kände då! Stannade och pratade med barnvakten och min värdmamma, och när hon hade gått satt jag kvar och pratade med min värdmamma och värdpappa. Trevligt!

Ett mycket lyckat Halloweenparty på klubben!

Och på fredag händer det, då är det Halloween! Jag tänker hålla er på sträckbänken och inte avslöja förrän på fredag vad jag ska vara. Så stå ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se