High School Musical

Om exakt en vecka är det premiär för den tredje filmen här i USA. Jag kommer ihåg när jag fick reda på datumet, då var jag hemma i Sverige och började längta. Tyckte det var häftigt att jag skulle vara i USA då. Nu är det bara en vecka kvar. Tyvärr kan jag inte gå på premiärdagen för då är det Halloweenparty på klubben. Men på lördagen ska jag gå! Och vet ni vad? Jag kanske inte behöver gå själv :P Det ni!!

Jag blir glad varje gång reklamen för filmen kommer på tv. Japp, så är det :)
Här i USA är HSM väldigt stort. Allt man kan tänka sig finns med HSM. Det är dem och Hanna Montana som gäller.

Så kära vänner, när jag kommer hem ska jag bjuda er på ett High School Musical kalas. Alla tillbehör finns här så det ska jag köpa med mig!! Ni längtar redan va eller hur?! ;)

We're all in this together

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se