Svensk glädje

Igår kändes det som julafton.
I söndags fick jag en hel resväska full med saker från mina kära familj. Och ingenting kan beskriva glädjen när jag öppnade den. Jag blev sååå glad!
Det var en mycket stor väska, vilket innebar en massa grejer :) Det var saker som vinterkläder och andra kläder. Sedan fanns där såklart svenskt godis och i väskan fanns också julklappar! Så nu är jag garanterad lite julklappar :)
I där låg också brev från min familj. Blev lite tårögd när jag läste detta!
Jag gjorde min mamma stolt genom att plocka upp alla sakerna ur resväskan direkt :) Haha! Så nu ska jag bara hitta en plats för alla julklapparna.




Jag fick också en del saker av Anna också. Blev så himla glad! Som jag sa till Anna och hennes mamma: Tänk vad glad man kan bli av lite svenska saker :) Den lokala dagstidningen var riktigt rolig att läsa! Lägg även märke till julmusten :)
Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se