Lek - So much fun

Idag har jag jobbat en hel del. När jag var ledig mitt på dagen åkte jag till Starbucks och tog tag i mitt dagboksskrivande :)

På eftermiddagen gick jag på promenad med två av barnen. Sedan åkte jag med två av dem till en lekpark. Åkte rutchskana och busade. Väldigt kul! Hela tiden hade jag piratbyxor och t-shirt. Det var så skönt! Det har ni inte hemma i Sverige va? ;)
När vi satte oss i bilen för att åka hem säger killen: " I had so much fun". Det gjorde mig så glad!
När vi kom hem badade jag den minsta och sen var det dags för den livligaste tiden på hela dagen, middagen ska serveras och det är många munnar att mätta :) Men det gick, till och med jag fick i mig lite mat!
Vid åtta slutade jag och då åt jag glass med jordgubbar. Så gott!

Nu ska jag snart sova. Har sovmorgon imorgon och det ska bli så skönt.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se