Martina

Vi skulle åka på semester en vecka till Florida, vi skulle shoppa loss i New York City, vi skulle hälsa på hos varandra och vi skulle göra hela Kalifornien på vår 13:e månad Detta var vårt äventyr!

Om 1-2 veckor åker hon hem till Sverige igen.
Det känns jobbigt.. Jag pratade med henne, försökte få henne att stanna men hon ville verkligen hem. Och det är ju så, alla trivs inte med au pair livet, och det kan man ju inte veta förrän man är här. Och på ett sätt är jag glad att Martina gör det som känns rätt och som gör henne glad. Tyvärr råkar det vara att åka hem. Men jag hoppas att hon får det underbart hemma i Sverige igen. Och att hon inte ångrar sig när hon kommer hem.

Tråkigt slut på Martinas och mitt au pair liv, men allt blir inte riktigt som man tänkt sig.

Pratade med henne igår och vi bestämde att hon ska komma och hälsa på mig + att hon ska skicka svenskt godis till mig en gång i månaden ;)

Kommentarer
Postat av: ANNA

Men nej.... Det viste jag inte! Vad tråkigt att hon inte trivs :(

2008-09-05 @ 22:42:23
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh va tråkigt, jag som hade sett fram att få träffa henne. Men jag hoppas hon kommer hit och hälsar på. Hälsa ifrån mig!!

Kram Louise

2008-09-06 @ 00:09:10
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se