17 Again

Filmen igår var mycket bra och rolig! Helt klart sevärd! Jag bara njöt av att sitta och titta på Zac Efron också, han är ju bara så snygg. Det var bara au pairer på bion och salongen var lite speciell, inte alls stor och längst fram såg det ut som en byggarbetsplats med kundvagnar och lite allt möjligt. Här är det inte "Drive in bio" med bil utan med sin kundvagn.
Men som sagt filmen var mycket bra och det blev en del skratt!
Efter det åkte jag och Sarah och tog en mysig pratstund på Starbucks. Trevligt trevligt!

Nu har jag lite rast så här mitt på dagen. Dagen har hittills varit bra, om man bortser ifrån att killen skrek och grät på morgonen. Men som tur var gick det över. Jag tog de två minsta till gymmet, lämnade in dem i som ett barnvaktsrum och sen gick jag och tränade. Jag sprang och det kändes verkligen riktigt bra! Sedan duschade jag och efter det hämtade jag barnen. Vi åt lunch och spelade basket. Riktigt kul! Värdmormorn kom förbi också vilket var trevligt.

Så nu sitter jag här och har hunnit med att leka med barnen, träna och duscha. Allt detta på min arbetstid. Vilken lyx! Men jag tror att detta inte kommer att hända allt för ofta. Men jag skulle inte klaga när det händer.
Så min dag har varit jättebra!

Nu ska jag göra lite scrapbooking och när jag börjar jobba igen blir det att åka och handla och sen laga middag. Kyckling med sallad, majs och bröd blir det nog idag. Så gott!

Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se