Angelina is in town?

I´m so excited, and I just can´t hide it!

Vem sa att man behövde åka till Hollywood för att få ta del av kakan. Det räcker tydligen med Albany.
Just nu håller dem på för fullt med att spela in en scen till Angelina Jolies film "Salt" här i Albany. Min värdpappa såg när de spelade in en scen i New York City och nu är dem alltså här. Det är en scen då de jagar på en motorväg så stora vägar här i Albany är avstängda.
Det går rykten om att Angelina kommer att komma till stan på söndag för att vara med och spela in scenen. Så himla coolt! Jag vet precis vart jag ska spendera min helg. Jag är så uppspelt, även om jag inte får se Angelina Jolie eller någon annan kändis så vore det bara så himla coolt och häftigt att få ha sett en inspelningsplats.

Men såklart hoppas jag att få se självaste Angelina också!

Ha en trevlig och förhoppningsvis solig fredag!

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!



Mathilda, Jag frågar mig högt: VARFÖR befinner jag mig i Sverige just nu?

Och VAD var det som var den enda, lilla, lilla saken jag inte fick uppleva i USA som skulle göra året complite?

KÄNDISAR!!



Då nöjde jag mig med mig själv, men det gör jag inte nu.

Jag förväntar mig att du gör en riktigt Louise och Mathilda helg av allting, gör precis som vi skulle gjort och du, det ÄR okej att ta kort på sig själv. Både innan, under och efter du ser något som KAN ha med Angelina att göra.

Jag väntar med spänning på uppdatering.



Stora kramar!

2009-04-24 @ 18:13:45
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: erica

oj , de där lät spännande :D förresten tänkte fråga om du vet någonting om sara ? varför hon inte har uppdaterat sin blogg sen hon kom hem från florida ? mycket att göra eller ?

2009-04-24 @ 21:29:51
Postat av: Mikaela

Haha, du ar som jag. Nar hon var i DC sprang vi runt och letade hela dagen. Sen missade vi henne och Brad tydligen med bara en kort stund. Men fick traffa Liev Schreiber iaf. Han ar ocksa med i filmen.

2009-04-25 @ 02:41:26
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Julia

Mathilda, jag fick höra igår att ZAC EFRON var typ här förra veckan!! .. Och jag visste inte ens om det! Jag förstår inte hur jag kunde missa.. Men om du ser Angelina måste du ta en bild på henne!! Kram

2009-04-25 @ 03:54:03
URL: http://hornebrant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se