Angelina Jolie!

Jag såg henne, jag såg henne, jag såg henne!

Jag trodde aldrig att jag skulle få skriva det. Men jag har sett henne! Jag har sett Angelina Jolie!

Okej, jag borde kanske ta ett djupt andetag innan jag fortsätter att skriva men jag är fortfarande så uppspelt!

Ryktena gick att Angelina Jolie skulle befinna sig i Albany idag (söndag) för att spela in en scen till hennes nya film "Salt". Så jag begav mig ner till downtown Albany i hopp om att få se en glimt av stjärnan. När jag kör omkring ser jag helt plötsligt en lastbil köra förbi med en person på taket så jag kör snabbt in till sidan och sliter upp kameran. Parkerade och gick ut och tog några bilder på personen som såg ut som Angelina men jag var inte riktigt säker.

Jag gick vidare och såg filmcrewet. Tyckte det var så himla häftigt. Hittade plötsligt att de filmade under en bro, där en person gjorde olika saker på en lastbil. Man kunde faktiskt se ganska bra, men inte så bra att man kunde se vem det var. Det var bara jag där och ett par andra. Det stod en kille och mer eller mindre vaktade så att ingen skulle gå för nära. Jag gick fram och frågade honom vart de skulle filma efter detta och han sa vart och sen frågade jag: "Är Angelina här idag?". Jag trodde att jag skulle få till svar: "Ingen kommentar" eller liknande, men istället sa han att hon skulle komma om en stund och göra några tagningar. Jag blev helt uppspelt. Ryktena var alltså sanna, hon skulle komma!

Det var en kvinna i en vit tröja på lastbilstaket så jag frågade om det var hon, men han sa att det var hennes stuntkvinna. Efter ett tag gick det upp en kvinna i en brun jacka och jag gick fram och frågade om det var Angelina och han svarade: "Japp, det är hon".

Åhh, vilken glädje, jag blev så uppspelt! Jag tittade och tog kort av henne när hon låg och gjorde tagningar på lastbilen, både när den stod stilla och när den åkte. Så häftigt att se!

Det kom mer och mer människor och jag vet inte varför, men alla kom fram till mig och frågade om Angelina verkligen var här och jag svarade att det stämde och förklarade vem som var vem osv. Riktigt kul!

Det kom en kille från tv också och filmade. Sen var Angelina klar och hon gick mot en bil, och snabbt tog jag en bild. På långt håll dock, men man kan se att det är hon. Hon gick in i en bil och där satt hon ett bra tag. Tv-killen frågade mig hela tiden om Angelina fortfarande var kvar i bilen och jag hade koll på att hon inte kom ut. Jag fick även förklara för andra vart hon var osv. Jag kände mig som någon som jobbade med detta, jag hade sådan koll eftersom jag var så himla nyfiken. Så kul!

Sen åkte Angelina iväg och jag kunde inte fatta att jag nyss hade sett henne. Tv-killen kom fram och ville se mina bilder och var även intresserad av att ha dem. Haha, kul! Så nu är dem skickade till tv-stationen.


Uppspelt ringde jag min lika uppspelta värdmamma och berättade innan jag åkte och firade med en glass. Medan jag åt min glass ringde jag mina föräldrar för att berätta vad jag nyss varit med om.

Jag kan fortfarande inte fatta att jag har sett henne. Det var ju inte vilken skådespelare som helst. Det var ju ANGELINA JOLIE!!

Jag är så himla glad och det känns inte som att det är sant. Men det är det. Jag har sett henne!

Detta kan jag leva på länge, väldigt länge.!

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se