April April

April April din dumma sill
jag kan lura dig vart jag vill

Förlåt min kära bloggläsare men det förra inlägget var bara ett dåligt april skämt. Jag ska absolut inte sluta blogga, nej, tvärtom nästan. Jag har en massa nya roliga och intressanta idéer för bloggen. Så håll utkik!

Till er alla bloggläsare: Tack för att ni läser min blogg. Det värmer!

Förlåt än en gång mitt dpliga aprilskämt! Hoppas ni fortsätter att läsa min blogg. Att veta att ni bloggläsare finns värmer verkligen och gör mig såå glad!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åhhhhhhh :P .. Du lyckades lura mig i alla fall :P

2009-04-02 @ 04:06:55
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Martina

Hahaha. Där fick du till det ;) jag gick på de stenhårt! Puss o kram!

2009-04-02 @ 09:12:16
Postat av: maria

haha jaa me! o jag som trodde jag klarade mej utan att bli lurad i år! rackarns!

2009-04-02 @ 17:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se