Bruten förlovning

Om det var några som tyckte att jag var dum i och med mitt april skämt så kan jag tala om att jag fick igen.
Igårkväll gick jag in på min mejl och hade då fått ett mejl ifrån min mormor som skrev att hon hade dåliga nyheter. Att Kronprinsessan Victoria och Daniel hade brutit deras förlovning. Chockad och upprörd ville jag ringa mamma, men det var ju mitt i natten för henne så jag går genast in på Aftonbladet och Expressen. När jag inte hittar något på förstasidorna så slår det mig: "April April din dumma sill..."
Åhh, där fick jag! Jag blev verkligen grundlurad!

Min mormor fick verkligen till det. Mycket lättad över att det var ett aprilskämt är jag dock.

Nu är det snart sängen. Härlig dag har det varit med underbart väder. Mycket lek ute har det blivit!

Ps. Pratade med min mamma ikväll. DE ÄR HÄR NU, I USA! Kan inte fatta att jag snart får träffa dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se