Familjeträff

Så har det skett: Familjen har träffat familjen. Dvs min familj har träffat min värdfamilj. Var riktigt nervös innan men nu när det över kan jag slappna av. Det gick bra! Alla tyckte om alla och vi hade en trevlig tid.
Men känslan av att ha alla samlade är konstig och jag kan inte ens för mig själv förklara hur den känns. Men konstig är den. Bara en sådan grej som att jag umgås med min familj men sen kommer hem hit och tänker vad skönt det är att komma "hem" och sova i sin egna säng. Båda världarna möts men det blev lyckat och det känns jätteskönt!
Jag åkte och hämtade min familj, de kom hit och umgicks och gav presenter och åt lite dip osv. Pratade och fick husvisning. Sen gick vi även på en promenad! Trevligt! Och mina barn visade sig verkligen från sina bästa sidor.
Sen åkte jag och min familj till "Cheesecake Factory" och åt. Jättegott!

Nu ska jag sova! Känns skönt att den här veckan inte är en jobbvecka.

God natt!

Kommentarer
Postat av: martina

Oh va härligt Mathilda! :) Måste va underbart att få träffa din familj igen ;) Hälsa dom!

KRAM

2009-04-06 @ 18:01:05
Postat av: Behm

Hej :)

Jag e aupair i England därför jag kom in på din blogg :) Hur är d i NY? Har alltid varit en dröm å åka dit? Kan du berätta nå bra å dåligt om staden? :)

2009-04-07 @ 00:20:49
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Behm

Jodå jag trivs bra i England men finns inte så mycket att göra här heller, bor ju ute på landet så för att hitta på nått måste man ta bilen till Bristol eller åka till gymmet...det dåliga är att det verkar som alla som är aupair här går upp i vikt :P Hur är det med det för dig? Jaha finns det inget att göra i NYC?? :O Vad ska du göra när du kommer hem?

2009-04-07 @ 08:39:59
URL: http://copperglow.blogg.se/
Postat av: Erika

åå va härligt de låter! :) jag saknar dig hörru! puss och kram

2009-04-07 @ 23:01:30
Postat av: Linda

fyfan vad skojj! hur är det att va på aupair?

2009-04-08 @ 11:48:16
URL: http://justlinda.blogg.se/
Postat av: Mikael Wadell

Vad skönt att Pappa skötte sig hos värdfamiljen :-)

2009-04-08 @ 23:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se