Friday´s on a Saturday

Lördagen spenderades med att jag jobbade ett par timmar på morgonen. Sen slappade jag och pratade med mamma och pappa på skype.
Efter det kände jag att jag behövde ha lite luft så jag tog mig en liten promenad. När jag kom in vände jag och gick en promenad med min värdmamma. Vi tog en skön promenad och pratade om en mängd olika saker, tankar och känslor. Så skönt och trevligt! Jag är så glad över att ha henne.
Kom hem och bytte om och sen åkte hela familjen till "Friday´s" och åt middag tillsammans med min värdmammas syster och hennes familj. Mycket trevligt!

En mycket bra lördag! Hoppas att ni också hade det!

Kommentarer
Postat av: malin

intressant blogg du har!

du är alltså aupair om jag förstått rätt?

är det kul? funderar själv på att vara aupair ett år..

2009-04-19 @ 05:00:30
URL: http://malinhb.blogg.se/
Postat av: skräääp

Hallå hallå:) Haha,jaa vad trevligt. Ja precis, student till sommaren och det känns både kul & nervöst. Vad vill man göra sen liksom?? Jo tack, annars så är det bara bra, försöker njuta av stunden liksom. Hur är det själv? Kram kram

2009-04-19 @ 16:13:22
URL: http://hellomaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se