Solig söndag

Så var det söndag!
På morgonen tog jag en promenad med min värdmamma. Det var riktigt skönt ute. När vi kom tillbaka tog jag bilen och åkte till Target, sen åkte jag och lämnade tillbaka ett par skor och så köpte jag en smoothie innan jag åkte hem igen.
Satte mig ute på altanen och lyssnade på musik och njöt av solen. Hann med lite tänkande också vilket var välbehövligt!
Gick upp på mitt rum och pratade med mamma och pappa på skype och efter det pratade jag med Martina på skype, så kul! Vi pratade i nästan två timmar, tiden bara flög iväg. Vi pratade bla om att hon kanske ska komma och hälsa på mig i sommar. Jag hoppas verkligen att det blir så!

På kvällen åt jag middag med min värdfamilj och sen fastnade jag som vanligt och pratade med min värdmamma. Alltid lika kul! Nu sitter jag här vid datan och gör en massa saker, uppdaterar blogg, svarar på mejl och osv. Planen för helgen var att göra en massa scrapbooking men jag vet inte vart tiden tog vägen. Och nu känner jag mig för trött för att orka göra något snyggt och bra så det får nog vänta tills en annan dag. Jag vill ju att det ska bli så bra som möjligt!
Istället blir det nog att plocka iordning på mitt rum och sen slänga sig i sängen och se på "Desperate Housewives". Inte så illa det heller.

Imorgon är det tillbaka till vardagen igen. Ska på ett sätt bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se