Drive in Bio

Så var det dags att göra något som jag tycker är typiskt amerikanskt - Åka på drive in bio.
Förutom att vi kom in och skulle pakera precis när alla de andra höll på att se upplösningen på sin film och jag några minuter senare kom på att jag gjort en massa ljud plus att jag hade lyst med mina strålkastare rakt emot bildskämaren så gick det bra. Kul och skönt var det också. Vi sköt bak sätena och lutade oss tillbaka och njöt av "The Ugly Truth", en mycket bra film!
Drive in bio är helt klart något jag rekommenderar, kändes lite som att vara med i Grease.
Så kul att fått ha upplevt detta!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är något som man tror bara finns på film, eller fanns för 50 år sedan :P

2009-08-26 @ 21:51:14
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se